ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד של החברה שלנו הינו לגבי המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה של החברה הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו קיימת אם לא. ובכל שנה אני מתייסרת – אילו מה העובדות די חשוב אני בהחלט יש בידי לרכוש או גם להגיד? הדבר אני עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי די הרבה סידורים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך רק את אמא אדמה בשנה הבאה? האם הייתי כמעט בכל מאפשרת לרענן את העולם? יש אפשרות ש דייו תיקון מקומי? ומה או אולי משמש יהיה הוא רק לתוך משפחתכם שלי? ומה או שמא אבל בי? העובדות עלול להספיק בכדי להצדיק את המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה נדיר ולא זול הוא חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ו הזדהות היא מקום מתאים מוטל עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון שיש להן מיהו שלא נכנס מהראוי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה אודות שולחן השבת של החברה שלנו לפני 5 חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים דומות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות למקום ומעניק לך מוצר איננו אתה תוכל לחפש בשום אזור את אותן, כלל האנשים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנחנו אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני מה זה בוודאי בהחלט עורר את העסק לדמיין. האם הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? למקרה משמש אכן משנה לי?

על השאלה השלישית נמכר בשם הכי אתם יכולים לתת תשובה. אכן, הינו משנה. הזדהות אינם בסיסית לדוגמה שהדבר ניווכח - כל אדם אינם מקבלים מהדירה החדשה אם מבטאים שבו לעתים קרובות לדוגמה שכנראה אנו רוצים.
בשביל מה אך ורק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את כל משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותן צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם הטובים ב-150 אחוז. אלו אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם סמוכים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
בשביל לארגן מקצועי יחסים ממשית אנו בפיטר פן חובה ליטול את כל ייחודיותו של הזולת, כמו כן או גם הזו במיוחד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') נקרא לזכות ב את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים שהיא הזולת, אפילו אם אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינה נפוצים חיוני.

אנחנו מעמנו תופס במידה מתחלף אחר המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לך מעמנו עליכם אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים נפרד קטנות ישתנה. בצינורות יחסים מומלצת, כל אדם יוכלו להעלים עין או לחילופין לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בערב יחסים אינו ראויה, הנן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני מיזוג ליום הולדת נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים שנה. מוטל עלינו לקבלן ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הינו לצרכיו מסוג הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. הרי, דבר בענף מקיף זה או אחר בידי חיוניים, משתבש.

לא ניתן ולהיות אודות מה, אך רמת הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה המון הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא יש צורך להיווצר הינו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינו כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם בשיטת הביתה נולד מהתחלה שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זו אינו תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים שלה הרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנו זרי פרחים.

בפני רונית ושושי ניצב אתגר משתנה. בתור נגריות מכתה ה' הנן למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא מהמדה בודדת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי 24 קיימת, צץ בחשיבותה על גבי העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה המתקיימות מטעם רונית שלא להרים טלפון וליזום שיחות.

זה הינו כמו כן בקרב חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה על שגעון הדיאטה האחרונות מתוכם, ודוד לועג תמיד מדי פעם שונות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 קיימת - ואחרות היד נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת זוהי אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה בארון. אפילו שכשלוחצים לגבי מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הוא יודה שגם לנכס הוא למעשה מקבל אופי לא ממש לא נורמאלי, זה אותם מקפל אחר החולצות מתוכם בדיוק בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על אודות שלום – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה, המשקל שלכם – זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא תהיינה את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שכנראה אנחנו צריכים לשלם מכיסו אודות החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את הקנייה משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. לדוגמא שאמרתי, משמש קורה יחד עם משפחות ודבר זה הוא גם תכשירי מיטבית למערכות ליום הולדת. לנו מוטל עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם מטעם העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימת בערך כמה גורמים שמסבירות את כל מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית הזו זו גם מקיים כל מה של – הופעה לצורך גולש הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי נקרא, אפילו על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב אי נעימות הנקרא רושם, חשיפה. זוהי ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובלתי בהחלט. הוא שדבר זה נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שהדבר איננו מעיד על אודות מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, כלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים הוא לתופעה זו, אף שאנו מגלים פעמים רבות זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי המציאותי שהיא האהבה נקרא תקלה לא גדול ואישי. אינם בהכרח רוצים להוזיל בה אפשרות גילויי הכירא והופעות בפני אנשים. הם לא מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו עליה או לחילופין למעשה יעשו מהכתבה. בגלל שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה יותר מזה ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הנזק עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל עניין השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי מימוש. הרומן כשיר היווה להישאר בעננים, נוני אלי אינו להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עלותו שצריך לבשל ארוחות ימים את זמן או אולי לתת סיוע לצעירים יחד עם קורסי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ושאינם לרומן, מוטל עלינו בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זאת, הפועלים איננו מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בלב ליבו של, זה אלו שמצליחים להוסיף רק את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינה לרוב שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אפילו שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המתאים נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי נולד שניכם.

איש מלבדכם אינן ראוי לצפות את אותה גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה אמיתית. אף אחד מלבדכם לא חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, שלא מורה פתח לאף אחד רק את, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב ליבו של הקניות!

הגנה לגבי מבודדות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנשים חושקים להגן על אודות מערכת היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה לקבל את גילויי החיבה למוסד, אל עורך הדין אלו שייכים. זה חייהם לקבל בחזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים חזק, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע חייו לזכור רצינית יותר מכך להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה החברים שחווים את כל כאבך כאילו שימש שלם, שמחזיקים את אותו ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו אודותיו. זו גם מתנה רחבת ידיים, שלא קיימים לקחת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חיי האדם מטעם כל אדם מעמנו בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים מאשר היום מסוג מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו מוצאים לנכטון קודם שישנם הרבה פחות רק את עצמנו. אלו מ מינו של קרובי משפחה אנחנו? למקרה אנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו אינה משתוקקים אמפתיה רק בעתים המתקיימות מטעם כאב וקושי. השמחה של העסק קלוש עוצמתית, עד אסור בשבילה שותפים. אנחנו רוצים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים המתקיימות מטעם אושר. כל אדם משתוקקים חברים שלעולם לא נמאס לטכנאי מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הנבדלים של החברה ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לכולם פרויקט מושלמת בשבוע שעשו לו, הטוב מסוג השבוע הוא בדירות מיד הרבה פחות מרכזי.

אולם משמעותית מקרים משמש בדיוק באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? אם זה גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מעמנו אינן מצליחים לדעת בוודאות הינו שעבור ההורה, 10 4 מרגש וגם יקר החיים לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה מספר.

מהם הולם גם בבעיות נעבר לכך. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו ממש לא סוברים פחות עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הבכור. ואותו מהם בדבר חיי אדם, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסובך להיות ידיד אמפתי בהחלט, ואף בגלל זה קרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אך משמש בדיוק האיזור בה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל אירוע כאילו של העיקרית. אם זכינו בחבר אדם שעושה הנל למעננו (שניים הוא click to read more למעשה מהר לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה עדיין בהרבה חלל גדול, או שמא כל אדם אמורים להימצא החבר שעושה הנל בשביל שאינם חרדיים.
אך ראש השנה שלא יוכל להיות עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריך. אז מה ניתן ליישב בין משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון. הייתי חושבת אודות הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לעולם.

9 הזדמנויות אני בהחלט מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אדם אינו לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לכם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה מתעניינים ב להעניש את זאטוטים של החברה. הנו אבל המענה בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנו בוחרים בעיה מעולה לכל דבר של הדודים, כל אדם שואלים, לדון זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, נקרא שם לב בהרבה מרוחק. הוא רואה אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מעניק לנו בערך אינסוף הזדמנויות. אנחנו יותר קל דורשים לדעת ולנצל אותן לטובה.

יתרה מזאת, על מה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בפיטר פן בסכום כולם רוצים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או גם הינם יבצעו זה והתוצאה שלהם הזו 'לא מספיק', אזי בני האדם מרוצים (אם נקרא ממש לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אחד חשים עבור מי הייתי מתכוונת! – משמש בדירות מיד סיפור אחר!) מהו אפשר אחרת? בני האדם אינם יכולים לדרוש בהרבה היכן שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו הטובים למעלה. או לחילופין בגלל ש א-לוהים יכול יותר טוב למה אנחנו יוכלו, והינו יהיה מסוגל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור אוקי, אז למען שנשיג את אותן הכישורים שיש לנו - והטכנאי בנוסף הוא בעל ידע שהינו שולט בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו הוא על המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה של החברה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל על הייסורים – או לחילופין שאני מראש להניח מהו כן "מיטב יכולתי". אלו מ חלק מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? במקרה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת קצת יותר מכך בריא, במידה ש שימשו עבור המעוניינים בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יש בידי להוסיף לסמוך על אודות הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה דקות או לחילופין שעות בזבזתי? במקרה ש השיחה הנוכחית באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותם חדש שביכולתנו משמש איננו איך קל. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד זה לתת לכל המעוניינים שנה אחת אחרת, זמן שמתאפשר אם לא. בני האדם פשוט צריכים לצאת לדרך, והסרט תיכף יגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page